Doei!

18 november 2019 - Haarlem, Nederland

Het is bijna zover! Op miraculeuze wijze hebben wij onze spullen in onze 35 liter backpacks gekregen (inclusief duikbril en -snorkel). Het resultaat is hieronder te bewonderen:

WhatsApp Image 2019-11-18 at 17.17.18

We zijn benieuwd wat we vergeten zijn..

Waarschijnlijk komen wij daar te laat achter, maar ach. Dat hoort bij het avontuur zullen wij maar zeggen. Nu heeft Anna een geweldige sheet gemaakt met Excel, maar dankzij de inspanningen van Artyom is er mogelijk toch wat achtergelaten.

Wat vandaag miraculeus maakte, is het inpakken zelf. Het gebeurde op tijd, zonder woordenwisselingen, hoe is het mogelijk? Misschien hebben wij (gele) koorts. Straks zullen wij aan iemand op Schiphol vragen een foto van ons te maken, dikke kans dat dan onze telefoon o.i.d. wordt gejat. Zo niet, dan zien jullie het plaatje vanavond!

Tijdens het avondeten dachten wij nog aan de luxe van groente - dat zullen wij in de bergen waarschijnlijk niet voorgeschoteld krijgen. Wat gaan wij deze luxe missen zeg. Stiekem kijken wij uit naar het niet hebben van wifi of bereik in de bergen. Tijdens het wegbrengen van de vuilniszak (3x raden wie dit schrijft ;) ) viel er een menigte te bewonderen - helemaal vergroeid met hun telefoon. Straks zullen wij waarschijnlijk een menigte bewonderen in de bergen - allemaal selfies maken met hun mobiele telefoon. Het spreekt voor zich dat jullie onze selfie spoedig zullen zien.

Groetjes uit Haarlem,

AA